sâmbătă, 4 februarie 2012

Eu cred in tine (I believe in you)

Pentru ca ultima piesa postata a fost considerata "un plans continuu" m-am gandit sa postez totusi si o piesa ce reda multa incredere prin versurile si melodicitatea sa. Celine Dion - I believe in you. Iar eu nu am decat un singur sfat pentru fiecare ce veti citi aceste randuri:

Urmati-va visele si inima, sunt singurele arme ce ne apartin si pe care nu le putem controla, dar care ne ghideaza catre adevarata noastra menire in aceasta lume neinteleasa.


Singur, pe drumul pe care l-ai ales
Un drum obositor fara de intoarcere
Intro zi iti vei regasi lumina
Nu poti stii...nu renunta, fii puternic!

Urmeaza-ti inima 
Lasa-ti iubirea sa te conduca prin intuneric
Inapoi intr-un loc pe care odata il stiai
Eu cred in tine.

Urmeaza-ti visele
Fii tu insuti un inger al bunatatii.
Nu este nimic ce sa nu poti face
Eu cred in tine.

Tu singur vei merge pe drumul tau
Deschide-ti inima spre univers
Continua sa cauti fara sa privesti in urma
Nu astepta ca acea zi sa vina.

Urmeaza-ti steaua
Mergi incotro te duc visele.
Intr-o zi totul va fi real 
Daca tu vei avea incredere in tine.

Urmeaza-ti lumina si nu stinge flacara ce o porti
Si in inima ta adu-ti aminte ca eu am incredere in tine.

Intr-o zi te voi gasi 
Intr-o zi ma vei gasi si tu
Si cand te voi imbratisa voi stii ca totul este real.

Urmeaza-ti inima 
Lasa-ti iubirea sa te conduca prin intuneric
Inapoi catre locul ce odata il stiai 
Eu cred in tine.

Urmeaza-ti visele
Fii tu insuti un inger al bunatatii.
Nu este nimic ce sa nu poti face
Eu cred in tine.

Peleaga si Papusa. Muntii Retezat.

Niciun comentariu:

Agonie si extaz

Agonie si extaz