marți, 31 ianuarie 2012

Adagio


Nu stiu unde sa te gasesc
Nu stiu cum sa ajung la tine
Aud vocea ta in vant
Te simt pe pielea mea
In inima si in sufletul meu
Te astept pe tine...

Toate aceste nopti fara tine
Toate visele mele te impresoara
Te vad si iti mangai chipul
Ma abandonez in imbratisarea ta
Cand timpul va veni stiu
Ca vei fi in bratele mele...

Inchid ochii si gasesc calea
Nu e nevoie sa ma rog
Am mers atat de departe
Am luptat atat de mult
Nu e nimic ce poate explica
Stiu ca tot ce ramane
Este un pian care canta.

Daca stii cum sa ma gasesti
Daca stii cum sa ma cauti
Imbratiseaza-ma cu gandul
Soarele sa-mi para stins
Numele tau lumineaza cerul
Spune-mi ca tu esti 
Cel cu care as vrea sa traiesc.

Soarele a apus
Imbratiseaza-ma cu gandul
Pierduta sunt fara tine
Spune-mi ca esti si te voi crede
Esti muzica
Adagio

Muntii Cernei. Foto: Mircea Croitor.

Niciun comentariu:

Agonie si extaz

Agonie si extaz