luni, 19 decembrie 2011

Je t'aime...

Lacul Pietrele. Muntii Retezat. Foto: Mircea Croitor.
De acord, ne puteam desparti altfel, 
Cateva farfurii sparte ne-ar fi calmat
In linistea asta amara am decis sa iert
Greselile facute din prea multa iubire

De acord, copila din mine, deseori te cerea
Ca o mama, tu ma inveleai, ma protejai...
Ti-am furat acest sange pe care nu trebuia sa-l impartim
Fara cuvinte, fara vise, voi tipa...

Te iubesc! Te iubesc!
Ca un nebun, ca un soldat, ca o stea de cinema
Te iubesc! Te iubesc!
Ca un lup, ca un rege, ca un om...ce nu mai sunt
Vezi? Asa te iubesc...

De acort, ti-am incredintat ale mele surasuri, ale mele secrete
Chiar cele ce pot fi spuse doar unui frate ce este temnicerul tacut.
In casa asta de piatra, Satan ne privea dansand...
Atat de mult mi-am dorit " razboiul corpurilor ce faceau pace"


Te iubesc! Te iubesc!
Ca un nebun, ca un soldat, ca o stea de cinema
Te iubesc! Te iubesc!
Ca un lup, ca un rege, ca un om...ce nu mai sunt
Vezi? Asa te iubesc...




Niciun comentariu:

Agonie si extaz

Agonie si extaz