luni, 17 mai 2010

Povestea..unei picaturi de ploaie


A fost candva intr-o lume fara margini...o picatura de apa ..nascuta din inaltul cerului si craiasa norilor ce si-a luat zborul catre necunoscuta lume ce se afla pe pamant. In drumul sau a intalnit frigul dar s-a invelit in ganduri arzatoare, a cunoscut vantul dar a razbit gandind ca este doar o adiere de flori de primavara, a cunoscut lumea...o lume noua care o astepta si care poate ii dadea vise si sperante ca intr-o zi va fi ceva maret. Din fiecare picatura de ploaie se naste o raza de lumina, asemeni unei gingase fapturi cu puteri supranaturale. In contopirea ei cu pamantul negru si plin de dorinta de a o absorbi in puterea bratelor sale se naste o tanara splendida, gingasa si pura asemeni acelei picaturi de apa care odata a fost creata dintr-un sarut dulce intre doua entitati diferite.
Povestea ar putea avea multe fete si multe istorii de creat...o sa iti spun doar una. Intotdeauna cand privesc o picatura de apa pe un fir de iarba verde care coboara incet incet spre pamant imi imaginez ca aceiasi atractie exista intre noi toti...ne indreptam catre necunoscut fara sa ne dam seama..ne place...am vrea sa ramanem acolo unde am fost pusi si totusi vrem mai mult...oricum am face suntem sortiti pieirii asemeni ei...oricat de pura si suava ar fi..oricata lumina s-ar oglindi in ochii ei ea va pierii ori in bratele pamantului ori de arsita soarelui...Intreaga padure adaposteste sufletele a mii de domnisoare nascute din dragostea pamantului cu picaturile de ploaie..le poti simti ca te ating in fiecare adiere a vantului..in fiecare atingere a unei frunze..te inconjoara la fiecare pas si te ghideaza pe tine ca muritor catre lumea lor de care esti fascinat fara sa iti dai seama....te adulmeca prin farmecul miresmelor lor si te imbata cu bucurie si putere...iar atunci cand surorile lor poposesc pe pamant poti auzi cantecul lor de bucurie ..poti privi catre cer multumind ca exista , le poti simti pe pielea ta cum te dezmiarda ..cum te iubesc fara sa isi dea seama...le poti simti plansetul si bucuria ....le poti asculta visele si dorintele....nu le vei vedea niciodata dar ele te vor chema intotdeauna in bratele lor ...
Atunci cand sufletul iti va fi trist..atunci cand toate visele si sperantele vei crede ca le-ai pierdut....ele te vor chema si ti le vor arata din nou ..iti vor arata drumul prin poteca pe care tu deabia o vezi ....atunci cand sufletul iti va fi plin de dragoste si bucurie ..cand vei simti ca inima iti fuge din piept..tot ele te vor chema si iti vor canta cele mai frumoase cantece de dragoste intr-o lume in semiintuneric in care tu vei crede ca vei putea trai toata viata..ele iti vor canta dragostea ta ..te vor imbratisa si te vor adora asa cum tu adori acea persoana draga din viata ta...
Povestea mea poate ca nu e o poveste...am vrut sa creez o poveste dar defapt este o credinta a mea..mi-e dor de ele...mi-e dor de dragostea lor, de atingerea lor draga....in fiecare picatura de apa salasluieste o zana si fiecare dintre ele are un cuvant frumos de spus..intotdeauna am crezut in ele si am considerat ca fiecare lucru care se intampla are un scop si cineva are grija de mine..chiar daca acel cineva nu poate fi definit. Fii sigur ca si de tine are grija cineva..cineva pe care nu cunosti..nu poti defini...se afla undeva in jurul nostru si ne vegheaza vesnic....

Cu drag,
Criss

Un comentariu:

george spunea...

si de tine cine are grija. spre ce necunoscut te indrepti ?

Agonie si extaz

Agonie si extaz